L'Havana, Malecón. Foto: Teresa Amat



dilluns, 18 de maig del 2009

El fòrum oblidat

Avui m'ha vingut al cap que ara fa just cinc anys que el senyor Joan Clos ens va perpetrar el Fòrum. I també he recordat --i de debò que feia molt temps que no hi pensava-- que això em va dur a fer una petita trapelleria (o gamberrada, com preferiu) sota pseudònim, cosa que no solc fer (ni gamberrades així i encara menys emboscada). He buscat i... voilà, resulta que encara està enxarxada. I jo que ja ni hi pensava...!
Com que segons quins petits delictes prescriuen al cap de cinc anys (m'ho invento, però tant és), us ho penjo aquí per si hi voleu fer un cop d'ull: Desclossari d'en D'Oros. Aviso que tot plegat era molt "conjuntural", o sigui que qui no tingui força presents algunes coses concretes del Fòrum ditxós potser es perdrà una mica. Però aquesta no és l'única causa de la pèrdua de "frescor" (si és que mai en va tenir), esclar; el temps no passa en va i tot es va pansint...
(A més de les bestieses meves, ja veureu que hi ha altres coses d'alguns col·laboradors espontanis que me les van fer arribar.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada