L'Havana, Malecón. Foto: Teresa Amat



dissabte, 20 de novembre del 2010

Repesca de paraules i dies

M´he proposat ser més aplicada en la recuperació de textos del meu antic blog Les paraules i els dies (maig del 2002-juliol del 2005). A veure si aconsegueixo enllestir la feina abans d'acabar l'any. De moment, vaig per l'entrada del 13 de març del 2003, com podeu veure si us ve de gust. Com que vaig cometre l'error d'esborrar-lo (impulsiva com sóc a vegades, i sovint quan no ho hauria de ser), ara que me'n penedeixo tinc aquesta feinada de recuperació. Perquè vull, esclar, que ningú m'ho demana i potser ningú s'hi entretindrà gens, però suposo que ho faig per intentar recordar-me a mi mateixa què vaig arribar a escriure (que de la majoria de coses ni me'n recordava) i també per una certa vanitat, com és natural. N'excloc les anotacions totalment circumstancials i d'altres de totalment intranscendents o que simplement remetien a enllaços que ja no són operatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada